Returpolitik

Vi har en 30-dages returpolitik, hvilket betyder, at du har 30 dage efter modtagelse af din vare til at anmode om returnering.

 

For at være berettiget til returnering skal din vare være i samme stand, som du modtog den, ubrugt eller med mærker og i originalemballagen. Du skal også bruge kvitteringen eller købsbeviset.

 

For at starte en returnering kan du kontakte os på support@bevina.dk. Bemærk venligst, at returneringer skal sendes til følgende adresse: Egeskoven 240 1, 2600 Glostrup

 

Hvis din returnering accepteres, sender vi dig en returforsendelsesetiket samt instruktioner om, hvordan og hvor du skal sende din pakke hen. Varer, der sendes tilbage til os uden først at have anmodet om returnering, accepteres ikke.

 

Du kan altid kontakte os med eventuelle spørgsmål vedrørende returnering på support@bevina.dk

 

 

Skader og problemer

Kontroller venligst din ordre ved modtagelse, og kontakt os med det samme, hvis varen er defekt, beskadiget eller hvis du modtager den forkerte vare, så vi kan vurdere problemet og rette op på det.

 

 

Undtagelser / varer, der ikke kan returneres

Visse typer varer kan ikke returneres, såsom letfordærvelige varer (såsom fødevarer, blomster eller planter), specialfremstillede produkter (såsom specialbestillinger eller personlige varer) og produkter til personlig pleje (såsom skønhedsprodukter). Vi accepterer heller ikke returnering af farlige materialer, brandfarlige væsker eller gasser. Kontakt os venligst, hvis du har spørgsmål eller bekymringer om din specifikke vare.

 

Vi kan desværre ikke acceptere returnering af udsalgsvarer eller gavekort.

 

 

Ombytning

Den hurtigste måde at sikre, at du får det, du ønsker, er at returnere den vare, du har, og når returneringen er accepteret, skal du foretage et separat køb af den nye vare.

 

 

14 dages fortrydelsesret i EU

Uanset ovenstående har du ret til at annullere eller returnere din ordre inden for 14 dage, hvis varen sendes til EU, uanset årsag og uden begrundelse. Som ovenfor skal din vare være i samme stand, som du modtog den, ubrugt eller ubrugt, med mærker og i originalemballagen. Du skal også bruge kvitteringen eller købsbeviset.

 

 

Refusioner

Vi giver dig besked, når vi har modtaget og inspiceret din returnering, og giver dig besked om, hvorvidt refusionen blev godkendt eller ej. Hvis den godkendes, får du automatisk refunderet pengene på din oprindelige betalingsmetode inden for 10 hverdage. Husk venligst, at det kan tage lidt tid for din bank eller dit kreditkortselskab at behandle og bogføre refusionen.

 

Hvis der er gået mere end 15 hverdage, siden vi godkendte din returnering, bedes du kontakte os på support@bevina.dk.

Vi har en 30-dages returpolitik, hvilket betyder, at du har 30 dage efter modtagelse af din vare til at anmode om en returnering.

 

For at være berettiget til en returnering skal din vare være i samme stand, som du modtog den, ubrugt eller ubrugt, med mærker og i originalemballagen. Du skal også bruge kvitteringen eller købsbeviset.

 

For at starte en returnering kan du kontakte os på support@bevina.dk. Bemærk venligst, at returneringer skal sendes til følgende adresse: Egeskoven 240 1, 2600 Glostrup

 

Hvis din returnering accepteres, sender vi dig en returforsendelsesetiket samt instruktioner om, hvordan og hvor du skal sende din pakke hen. Varer, der sendes tilbage til os uden først at have anmodet om returnering, accepteres ikke.

 

Du kan altid kontakte os med eventuelle spørgsmål vedrørende returnering på support@bevina.dk.

 

 

Skader og problemer

Kontroller venligst din ordre ved modtagelse, og kontakt os med det samme, hvis varen er defekt, beskadiget, eller hvis du modtager den forkerte vare, så vi kan vurdere problemet og rette op på det.

 

 

Undtagelser / varer, der ikke kan returneres

Visse typer varer kan ikke returneres, såsom letfordærvelige varer (såsom fødevarer, blomster eller planter), specialfremstillede produkter (såsom specialbestillinger eller personlige varer) og produkter til personlig pleje (såsom skønhedsprodukter). Vi accepterer heller ikke returnering af farlige materialer, brandfarlige væsker eller gasser. Kontakt os venligst, hvis du har spørgsmål eller bekymringer om din specifikke vare.

 

Vi kan desværre ikke acceptere returnering af udsalgsvarer eller gavekort.

 

 

Ombytning

Den hurtigste måde at sikre, at du får det, du ønsker, er at returnere den vare, du har, og når returneringen er accepteret, skal du foretage et separat køb af den nye vare.

 

 

14 dages fortrydelsesret i Den Europæiske Union

Uanset ovenstående har du ret til at annullere eller returnere din ordre inden for 14 dage, uanset årsag og uden begrundelse, hvis varen sendes til Den Europæiske Union. Som ovenfor skal din vare være i samme stand, som du modtog den, ubrugt eller med mærker og i originalemballagen. Du skal også bruge kvitteringen eller købsbeviset.

 

 

Refusioner

Vi giver dig besked, når vi har modtaget og inspiceret din returnering, og giver dig besked om, hvorvidt refusionen blev godkendt eller ej. Hvis den godkendes, får du automatisk refunderet pengene på din oprindelige betalingsmetode inden for 10 hverdage. Husk venligst, at det kan tage lidt tid for din bank eller dit kreditkortselskab at behandle og bogføre refusionen.

Hvis der er gået mere end 15 hverdage, siden vi godkendte din returnering, bedes du kontakte os på support@bevina.dk